»Edutainment« – zakaj in kdaj je koristno združiti izobraževanje in zabavo? Poznate dober občutek, ko vam uspe združiti »prijetno s koristnim«, kajne? Ali pa »ubiti dve muhi na en mah?«…
Blog
3 načini, s katerimi vodje povečajo svoj vpliv
Vpliv je bistvo tega, kar dela vodja. Kot vodja lahko uporabite vpliv, da pridobite podporo svojim idejam, spodbudite spremembe v svoji organizaciji ali dosežete svoj namen, tudi če niste na…
Kakšne spremembe fizičnega nakupovanja pričakujemo po Covid19?
Če smo se v letu 2020 česa naučili, je to vrednost osebnih stikov in druženja. Ljudje smo družbena bitja, izolacija vodi v številne fizične in psihične posledice. Je že res,…
Kaj je duhovna inteligenca?
Tako zanimiv izraz, kot je duhovna inteligenca, verjetno tudi v vas sproža številna vprašanja in pomisleke, zato bom v tem prispevku poskusila na kratko predstaviti bistvo sicer obsežnega področja osebnega…
Prodaja s srcem
Verjetno se že kdaj slišali, da je za resničen uspeh v poslu, ne glede na to, kaj počnete, treba to početi s srcem. Z dušo, iz sebe, iz veselja in…
Kako obvladati čustvene reakcije?
Se lahko poistovetite z voznikom na sliki? Se tudi vam zgodi, da “ekplodirate”, ko nekdo na cesti izsili prednost, ali na primer prepočasi pelje skozi križišče, da zato vi zamudite…
Kako učinkovito voditi zaposlene v Korona času?
»If you can’t lead yourself, you can’t lead ohters.« Alfred Herrhausen Vodenje v krizi je podobno zahtevam vodenja v bitki. Izredne razmere zahtevajo izredne voditelje. Za vsako dobljeno bitko stoji…
Kako učinkovito predstaviti izdelek stranki?
»Kaj in koliko naj o lastnostih izdelka povem stranki, da bo ravno prav?« To je eno najpogostejših vprašanj, ki mi jih postavijo udeleženci na prodajnih delavnicah. Pogosto jim odgovorim, da…