Osnova uspešne prodaje je zaupanje med kupcem in prodajalcem. Brez zaupanja ne bo posla, ne glede na to, kako dobro obvladate prodajne tehnike. Kako pa zaupanje dosežemo in predvsem –…
Brskanje po kategorijiProdaja
Kakšne spremembe fizičnega nakupovanja pričakujemo po Covid19?
Če smo se v letu 2020 česa naučili, je to vrednost osebnih stikov in druženja. Ljudje smo družbena bitja, izolacija vodi v številne fizične in psihične posledice. Je že res,…
Prodaja s srcem
Verjetno se že kdaj slišali, da je za resničen uspeh v poslu, ne glede na to, kaj počnete, treba to početi s srcem. Z dušo, iz sebe, iz veselja in…
Kako učinkovito predstaviti izdelek stranki?
»Kaj in koliko naj o lastnostih izdelka povem stranki, da bo ravno prav?« To je eno najpogostejših vprašanj, ki mi jih postavijo udeleženci na prodajnih delavnicah. Pogosto jim odgovorim, da…