Prodajni programi

za prodajno storitev, ki vas bo postavila visoko nad konkurenco

ooo

Zakaj bi vlagali v vaš prodajni razvoj?

Prodaja je voden odnos. Voden pomeni, da ima jasno strukturo, prodajne tehnike, ki jih obvlada in vodi prodajalec. Odnos pa pomeni, da gre za skupek nevidnih in mnogokrat tudi nezavednih občutkov, misli, dejanj, ki vplivajo na to, ali se bo med prodajalcem in stranko vzpostavilo zaupanje in bo “stekla kemija”, ali ne. 

Prodajni uspeh je odvisen od obvladovanja tako prodajnih tehnik kot tudi mehkih veščin upravljanja odnosa. Običajno tudi tistim prodajalcem, ki odlično obvladajo prodajne tehnike, primanjkuje spretnosti vodenja odnosa. 

Vlaganje vase je najboljša investicija. Vlaganje v vaše prodajno znanje in veščine pa je tudi  investicija, ki se vam najhitreje povrne, saj so rezultati vidni praktično takoj. 

 Najboljši trenirajo največ.

Kaj lahko pridobite?

Za podjetja
  • povečanje prodajnih rezultatov (prometa)
  • večje zadovoljstvo kupcev (zvestoba, priporočila, pridobitev novih kupcev …)
  • povečanje suverenosti, zadovoljstva in učinkovitosti vaših prodajalcev
  • poenotenje pričakovane prodajne storitve (standard prodajne storitve v fizičnih trgovinah)
  • večja časovna učinkovitost prodajalcev
  • bistveno manj pritožb in reklamacij

Za posameznika

  • dvig samozavesti in suverenosti
  • občutno povečanje osebnega prodajnega uspeha
  • vodenje učinkovite komunikacije z različnimi tipi strank
  • obvladovanje težavnih strank
  • sposobnost ohraniti »mirno kri in jasno glavo« v stresnih situacijah
  • dvig osebne in poslovne učinkovitosti
  • manjša utrujenost v vsakdanjem življenju
  • večje zadovoljstvo in boljša motivacija pri svojem delu

Prodajni programi

Sodobne prodajne tehnike za optimalne rezultate

Prodaja je voden odnos z logičnim zaporedjem aktivnosti. Praksa pogosto kaže, da če tega ne upoštevamo, žal ne moremo doseči optimalnih rezultatov.

Sodobne prodajne tehnike 2 - nadaljevalna delavnica

Čeprav dva prodajalca izvajata enake prodajne tehnike, to še ne pomeni, da bosta dosegala enako uspešne rezultate. Kaj je torej tisto, kar lahko loči najbolj uspešnega prodajalca od povprečnih?

Tipi strank in prilagojena prodajna komunikacija

Kadar »kemija v odnosu ne steče«, je čas za zavestno prilagajanje. Kako lahko prilagodite svojo prodajno komunikacijo in vedenje različnim strankam ter tako izboljšate svoj prodajni uspeh?

Težavne stranke in
reševanje konfliktov

Kdo so vaše težavne stranke? Jih uspete prepoznati v pravem trenutku in predvsem – kako odreagirate, ko se z njimi znajdete v konfliktni, neprijetni situaciji?

Master program: Kako do trajnih izboljšav prodajnega procesa

Edinstven in celovit program za podjetja, ki želijo ne samo pridobiti novo znanje, ampak predvsem poskrbeti za dolgoročne, konkretne in trajne spremembe prodajnega procesa.

Program po
vaši meri

Zavedam se, da ima vsako podjetje edinstvene potrebe, želje, cilje...  Skupaj z vami lahko oblikujemo program, ki bo vam, vašemu podjetju ali oddelku pisan »na kožo«.

Koraki do uspeha

Potek in način dela

  • Večina prodajalcev  še vedno zgolj »streže« in ne aktivno prodaja.
  • Večina strank od prodajalcev ne pričakuje dodatnih koristi, zato se raje odločajo same.
  • Večina prodajalcev se ne zaveda, da kar 68 % strank, ki izdelka/storitve ne kupi, tega ne storijo prav zaradi njihovega odnosa.
  • Večina direktorjev se ne zaveda, koliko zamujenih prodajnih priložnosti jim dnevno odide skozi vrata.
  • Večina prodajalcev ima navodila za delo usmerjena v operativne naloge, ne v grajenje odnosa s strankami.
  • Večina trgovcev še vedno misli, da konkurirajo zgolj z izdelki, ne pa tudi s prodajno storitvijo.

Je vaše mesto med “veliko večino”, ali pa želite izstopiti iz povprečja in razviti najboljšo prodajno storitev v vaši panogi? 

Vabilo na kavo

Dobro sodelovanje se prične s temeljitim pogovorom, saj vam lahko le tako zagotovim konkretno pomoč in zaupanja vredno medsebojno sodelovanje. Vabim vas na kavo. Spoznajmo se!

Oblikovanje programa
Za vas oblikujem butično storitev, najboljšo verzijo posameznega programa ali kombinacijo le teh, s poudarki, za katere skupaj ocenimo, da so najbolj pomembni in s tehnikami, ki bodo vam prinesle najboljše rezultate.
1
Uporaba različnih sodobnih tehnik & orodij
Pri svojem delu uporabljam in kombiniram različne tehnike prenosa znanja: od predavanj/ delavnic, praktičnih vaj, mentorstva, coachinga do svetovanja. Programe izvedem poglobljeno, z uporabo najnovejših prodajnih orodij, DISK vedenjskih profilov, čustvene ter duhovne inteligence. Z vami lahko delam v skupini ali individualno. Prednost za vaše podjetje pa je tudi, da lahko poskrbim za strokoven »pogled od zunaj« (t. i. skriti nakup).
2
Doseganje ciljev
Za vsak izbrani program skupaj določimo želene cilje, obseg in trajanje. Največ, kar lahko s sodelovanjem dosežemo, so trajne spremembe načina delovanja in posledično izboljšanje celostnih rezultatov prodajnega oddelka. Takrat v proces vključimo vse nivoje v organizaciji (od direktorja do prodajalca) in sodelujemo dolgoročno (vsaj 1 leto).
3

Postanite najboljša verzija samih sebe, lahko namreč postanete karizmatičen prodajalec, ki se bo izstrelil iz povprečja in segel med prodajne zvezde!

Zakaj sodelovati ravno z mano?

Iz istih razlogov, kot bodo stranke raje kupovale pri vas kot pri konkurenci. Ker mi ni para! 🙂
Ne glede na to, da se malo šalim, to dejansko drži. V Sloveniji ne boste našli izvajalca (vsaj jaz ga ne poznam), ki se bo reševanja vaših izzivov lotil tako celovito, poglobljeno, multidiscplinarno, butično in predvsem – vam zagotovil trajne rezultate! Večina izvajalcev deluje ali kot predavatelj ali kot coach ali kot svetovalec. Sama se vložila ogromno časa in napora, pridobila številna, za doseganje sprememb potrebna znanja, da se vaših izzivov lotim celostno, s 100% odgovornostjo do dejanskih rezultatov! Zakaj vam to garantiram?

100% ODKRITOST

Najprej vas dobro spoznam, da vidim, če in kako vam zares lahko pomagam. Če to lahko storim bolje kot konkurenca, vam to povem. Drugače vas usmerim drugam. Moj cilj je vaše popolno zadovoljstvo.

LASTNE IZKUŠNJE

Programe sem razvila na podlagi lastnih izkušenj, se učila na svojih napakah in ni potrebe, da isto pot uberete tudi sami. Izkoristite moje napake, da preprečite vaše!

PRAKTIČNI PRIMERI

Vse, kar učim, podkrepim s številnimi praktičnimi primeri in poskrbim za to, da prodajalci nove pristope razumejo, sprejmejo in jih navdušim za izboljšave.

Konkretni rezultati + PRESEŽEK

Stranke pri meni najbolj cenijo to, da pridejo do konkretnih rezultatov, da moje obljube niso prazne, zato ostajamo v stikih še dolgo po zaključenem sodelovanju. Vedno upravičim vaše zaupanje in poskrbim, da tisto, kar dobite, preseže vaša pričakovanja.

Vlaganje vase je najboljša investicija.

Kateri program vas zanima?

In kakšno kavo radi pijete? 🙂 Dober namen ni dovolj za uspeh. Potrebni so trdna odločitev, jasni cilji in predvsem: akcija.
(Visited 672 times, 1 visits today)