Sodobne prodajne tehnike za optimalne rezultate

8 korakov, ki jih mora obvladati vsak prodajalec

ooo

“Uspešni prodajalci ne strežejo strank, ampak jih vodijo.«

–  So vaši prodajalci izšolani v prodajnem postopku, ali ste pozornost posvečali le izobraževanju o izdelkih, ki jih prodajajo?  –

– Imate močno konkurenco in iščete tisto nekaj, zaradi česar bodo stranke raje kupovale pri vas kot pri njih? –

– Ali spremljate zadovoljstvo svojih strank in predvsem, ali veste, koliko zamujenih priložnosti vam vsak dan odide skozi vrata? –

Uspešni prodajalci razumejo in obvladajo svojo aktivno prodajno-svetovalno vlogo v prodajnem procesu. Če želite imeti samo ustrežljivo, prijazno osebje, ki bo stranke pozdravilo in skrbelo za lepo zložene police, potem tega programa ne potrebujete. Če pa se zavedate, da so prav prodajalci tisti, ki lahko največ pripomorejo k vašemu dobičku, potem je nujno, da se naučijo delati na način, ki vam bo prinesel želene rezultate.

Predstavitev delavnice

Prodajni uspeh ni naključje. Je rezultat obvladovanja prodajnega procesa. 

Kako vodimo stranko skozi nakupni proces, da bomo pri tem kar najbolj uspešni in stranke zadovoljne? 

Zakaj je upoštevanje logičnega zaporedja aktivnosti tako pomembno in kako jim slediti, da ne bomo izpadli preveč umetno in naučeno? 

Spoznali in izboljšali bomo 8 temeljnih korakov prodajnega procesa:

korak
Sprejem stranke
Ali se stranke v vaši trgovini počutijo opažene, sprejete in dobrodošle? Nikoli ne dobimo druge priložnosti za dober prvi vtis.
1
korak
korak
Začetni pogovor in vzpostavitev zaupanja
Kako nagovoriti stranko na pravi način in v pravem trenutku, da ne bomo dobili klasičnega odgovora "samo gledam, hvala"? Kaj je pomembno za to, da vzpostavimo zaupanje, ki predstavlja temelj našega uspeha?
2
korak
korak
Odkrivanje strankinih potreb in motivacije za nakup
Kaj moramo izvedeti o stranki, da bo naša predstavitev izdelka ali storitve uspešna? Kako pravilno postavljati vprašanja, da bomo izvedeli čim več in da nam bo stranka z veseljem odgovorila? Katerih vprašanj ne smemo nikoli izpustiti?
3
korak
korak
Predstavitev izdelka ali storitve
Katere in koliko izdelkov ali storitev bomo predstavili stranki? Koliko povedati, da bo ravno prav? Katere stvari izpostaviti pri predstavitvi? Zakaj je dobra predstavitev vsakokrat drugačna?
4
korak
korak
Prepoznavanje in reševanje ugovorov
Kaj so ugovori strank in zakaj do njih pride? Kako jih prepoznati in predvsem, kako se nanje pravilno odzvati? Kaj pomenijo vprašanja, ki nam jih stranke postavljajo med nakupom?
5
korak
korak
Dodatna prodaja
Kako povečati nakupno košarico tako, da vam bodo stranke za to hvaležne? Kako in kaj ponuditi dodatno, da pri tem ne bomo izpadli vsiljivo? Kdaj je pravi trenutek za dodatno prodajo?
6
korak
korak
Zaključevanje prodaje
Kaj pomeni aktivno zaključevanje? Kateri načini so na voljo in katerega izbrati? Zakaj je prodajalec tisti, ki mora prevzeti to nalogo? Katere so najpogostejše napake prodajalcev?
7
korak
korak
Ohranimo stik
Zakaj je vzdrževanja stika s stranko tudi po nakupu tako pomembno? Katere aktivnosti imamo na voljo? Kako pridobiti osebne podatke stranke, ki jih bomo zato potrebovali?
8
korak

Trajanje V ŽIVO

2 x 8 pedagoških ur

Trajanje ONLINE

4 x 3 polne ure

Kaj boste pridobili?

Ta program predstavlja osnovne temelje za doseganje prodajnih uspehov. Brez tega znanja so vsa ostala izobraževanja in treningi, ki jih vlagate v prodajno osebje, bistveno manj učinkoviti, ker ne bodo ustrezno izkoriščeni.

Zgradili bomo torej močne prodajne temelje in dosegli prve vidne rezultate: 

  • povečanje suverenosti, zadovoljstva in učinkovitosti vaših prodajalcev (samozavest, kredibilnost, manj stresa)
  • povečanje prodajne učinkovitosti (prometa),
  • večja časovna učinkovitost prodajalcev
  • povečanje zadovoljstva kupcev 
  • manj pritožb in reklamacij
  • manj zamujenih  prodajnih priložnosti
Komu je delavnica namenjena?

Prodajalcem, ki še ne obvladajo aktivne vloge v prodajnem postopku, prodajnim začetnikom ali tistim, ki bi prodajalci šele radi postali. 

  • ZNANJE JE TEMELJ KREDIBILNOSTI IN SUVERENOSTI
    Če želite biti prepričljivi, morate biti samozavestni. Brez da veste, kaj delate, ste to zelo težko. 
  • AKTIVNA PRODAJA JE TEMELJ USPEHA
    Če mi ne vodimo strank, bodo one vodile nas. Vzemite krmilo uspeha v svoje roke.
  • NAJBOLJŠI TRENIRAJO NAJVEČ
    Še nihče ni dosegel vrhunskega uspeha, brez da bi vanj vložil tudi veliko truda. Tudi v prodaji samo talent ni dovolj. 

"Izjemnost je stvar odločitve in vztrajnega prizadevanja, ne talenta."

Bi radi izboljšali vaše prodajne rezultate?

Kliknite na spodnji gumb in si zagotovite vaš termin.

Veselim se vašega klica ali sporočila.
Mojca

Zakaj sodelovati ravno z mano?

Iz istih razlogov, kot bodo stranke raje kupovale pri vas kot pri konkurenci. Ker mi ni para! 🙂
Ne glede na to, da se malo šalim, to dejansko drži. V Sloveniji ne boste našli izvajalca (vsaj jaz ga ne poznam), ki se bo reševanja vaših izzivov lotil tako celovito, poglobljeno, multidiscplinarno, butično in predvsem – vam zagotovil trajne rezultate! Večina izvajalcev deluje ali kot predavatelj ali kot coach ali kot svetovalec. Sama se vložila ogromno časa in napora, pridobila številna, za doseganje sprememb potrebna znanja, da se vaših izzivov lotim celostno, s 100% odgovornostjo do dejanskih rezultatov! Zakaj vam to garantiram?

100% ODKRITOST

Najprej vas dobro spoznam, da vidim, če in kako vam zares lahko pomagam. Če to lahko storim bolje kot konkurenca, vam to povem. Drugače vas usmerim drugam. Moj cilj je vaše popolno zadovoljstvo.

LASTNE IZKUŠNJE

Programe sem razvila na podlagi lastnih izkušenj, se učila na svojih napakah in ni potrebe, da isto pot uberete tudi sami. Izkoristite moje napake, da preprečite vaše!

PRAKTIČNI PRIMERI

Vse, kar učim, podkrepim s številnimi praktičnimi primeri in poskrbim za to, da prodajalci nove pristope razumejo, sprejmejo in jih navdušim za izboljšave.

Konkretni rezultati + PRESEŽEK

Stranke pri meni najbolj cenijo to, da pridejo do konkretnih rezultatov, da moje obljube niso prazne, zato ostajamo v stikih še dolgo po zaključenem sodelovanju. Vedno upravičim vaše zaupanje in poskrbim, da tisto, kar dobite, preseže vaša pričakovanja.

Vlaganje vase je najboljša investicija.

Kaj bi radi izboljšali?

In kakšno kavo radi pijete? 🙂 Dober namen ni dovolj za uspeh. Potrebni so trdna odločitev, jasni cilji in predvsem: akcija.

Tedenski e-mail nasveti

+ BREZPLAČEN E-PRIROČNIK

Brez skrbi, vaš e-mail naslov je na varnem. Tudi jaz ne maram spam-a. Rada pa imam uporabne nasvete. Zato boste že ob prijavi prejeli brezplačen e-priročnik

4 KORAKI ZA LAŽJE OBVLADOVANJE IMPULZIVNIH REAKCIJ V ODNOSIH