Master program: trajne izboljšave prodajnega procesa

Kako vpeljati spremembe v prodajo in zagotoviti trajen učinek?

Zakaj se prodajnih izboljšav lotiti celostno?
  1. Ker enkratno izobraževanje ne bo prineslo dolgoročnih rezultatov.
  2. Ker se 80 % na seminarjih pridobljenega znanja izgubi v 4 dneh.
  3. Ker je naravno, da radi delamo po starem, poznanem načinu.
  4. Ker spremembe zahtevajo svoj čas. Raziskave kažejo, da je potrebnih vsaj 30 dni rednega ponavljanja, da nov način dela postane navada. Spremembe se zato uvajajo postopoma, po korakih.
  5. Ker ne moremo in niti ne smemo spreminjati preveč stvari naenkrat. Nerealno bi bilo pričakovati, da bodo vaši zaposleni jutri delovali čisto drugače kot danes. Gre za kompleksen proces, kjer ni bližnjic.
  6. Ker se z namenom, da zagotovimo dobre pogoje za dolgoročen uspeh, poleg novo pridobljenega znanja in veščin, lotimo tudi organizacijskih in motivacijskih izboljšav v vašem podjetju.
Komu je program namenjen?

Program je oblikovan za trgovska podjetja in podjetja z B2C prodajo, ki se zavedate, da je vrhunska svetovalna prodajna storitev tisto, kar vam zagotavlja edinstveno konkurenčno prednost na trgu.

Dejavnosti, kot so prodaja pohištva, avtomobilov, koles, športne opreme, bele tehnike ipd., zahtevajo ne samo strokovno, pač pa tudi prodajno izšolano osebje in odlično organiziran prodajni proces. 

Sodelujem samo s podjetji, ki se zavedate, da:

  • GRE ZA OBSEŽEN PROGRAM (približno 1 leto). Ne, ni ga možno bistveno skrajšati. Če želite krajše oblike sodelovanja, ste vabljeni k ogledu ostalih programov, ali me kontaktirajte za oblikovanje programa po meri
  • GRE ZA KOMPLEKSNO SODELOVANJE, ki zahteva tudi in predvsem sodelovanje vas, vodstva. V času izvajanja morate biti pripravljeni postaviti program visoko na vaši prioritetni listi in zagotavljati morebitne organizacijske spremembe.
  • GRE ZA NAPOREN PROCES uvajanja sprememb, zato lahko pričakujemo tudi določeno stopnjo vmesnega nezadovoljstva posameznikov, včasih celo kadrovskih menjav.
  • JE REZULTAT V VELIKI MERI ODVISEN OD VAS, kako resno in zavzeto boste pristopili k sodelovanju in kako uspešno boste zagotavljali izvedbo dogovorjenih aktivnosti. 

Potek programa

Analiza
Temeljita analiza trenutnega stanja
Pred začetkom programa najprej odkrijemo vrzeli v prodajni organizaciji in prodajnih tehnikah prodajalcev. Z vodstvom analiziramo sistemske prodajne pomanjkljivosti, procese spremljanja, kontrole in motiviranja zaposlenih. Na podlagi ugotovitev določimo cilje našega sodelovanja.
1
Analiza
Terminski načrt
Priprava večstopenjskega terminskega načrta
Oblikujemo letni, večstopenjski načrt za dosego želenih ciljev. Skupaj določimo kriterije za zagotavljanje merljivosti rezultatov.
2
Terminski načrt
Delavnice
Mesečne praktične delavnice s prodajalci
Ustrezen nivo novega znanja in praktičnih prodajnih veščin zagotavljamo postopoma, po korakih. Enkrat mesečno izvedemo delavnico, kjer prodajalci pridobijo novo znanje in ga utrdijo s praktičnimi vajami na konkretnih primerih. Delavnice so vsebinsko prilagojene tistim delom prodajnega procesa, ki so potrebni izboljšav. Do naslednje delavnice prodajalci ciljno utrjujejo nove načine dela v praksi.
3
Delavnice
mentorstvo
Individualno mentorstvo, izboljšave, coaching na delovnem mestu vašega prodajalca
Naš cilj je uspešna implementacija novih metod dela v prakso. Največ težav nastane ravno takrat, ko poskušamo delati na nov način na svojem delovnem mestu. Zato je ključno, da prodajalcev ne pustimo samih, ampak jim zagotovimo mentorstvo in tako skupaj odpravimo morebitne težave in nejasnosti, popravimo napake ter odgovorimo na vprašanja.
4
mentorstvo
skriti nakup
Skriti nakupi za spremljanje napredka
Najboljši in najbolj objektiven vpogled v naš napredek nam dajo stranke. Lahko se nam zdi, da delamo odlično, stranke pa nas vidijo v čisto drugi luči. Za spremljanje napredka vsakega posameznika zato priporočam izvedbo skritih nakupov. Skriti kupci preverjajo izvedbo dogovorjenega načina dela in spremljajo razvoj prodajnih spretnosti. Prodajalci tako dobijo neposreden pogled na svoje delo "od zunaj".
5
skriti nakup
Vodstveni sestanki
Vodstveni sestanki
Vpeljevanje sprememb je celovit proces, ki zahteva sodelovanje vseh nivojev v organizaciji, od prodajalca, vodje prodaje, do direktorja. Zato redno sodelujemo na mesečnih vodstvenih sestankih, kjer pregledamo trenutne rezultate, določamo nove cilje in sprejemamo morebitne dodatne organizacijske, kadrovske in motivacijske ukrepe.
6
Vodstveni sestanki
TRAJNI REZULTATI
Usposabljanje internih mentorjev za zagotavljanje dolgoročnih rezultatov
Ko dosežemo zastavljene cilje, določimo in usposobimo interne mentorje. Njihova naloga je, da se nov način dela uspešno izvaja tudi po našem zaključenem sodelovanju. Prav tako skrbijo za pomoč prodajalcem pri težavah, motivirajo, predlagajo potrebna usposabljanja in uvajajo nove zaposlene. Oblikovan imate prodajni program in vzpostavljen način dela, ki vam bo zagotavljal boljše rezultate in bolj zadovoljne kupce.
7
TRAJNI REZULTATI

Trajanje programa

Program je časovno in količinsko dokaj obsežen (okvirno 1 leto). Žal tukaj ne obstaja tisto nekaj, kar bi lahko na hitro spremenilo vaše prodajne rezultate. Ker sodelujem samo z enim podjetjem iz vsake panoge naenkrat, vam priporočam, da si termin za sestanek oz. izvedbo programa zagotovite vnaprej.  

Veselim se vašega klica ali sporočila.
Mojca

Kaj lahko pričakujete?

Program je v resnici podoben napornemu treningu. Ni takojšnjih rezultatov, ni bližnjic, ne gre vedno zlahka in ni vedno zabavno. Veliko vztrajnosti in napora je potrebno, a vendar na koncu zmagamo in dosežemo trajne rezultate. Pričakujete lahko:

  • Povečanje prodajnih rezultatov (prometa)
  • Večje zadovoljstvo kupcev (zvestoba, priporočila, pridobitev novih strank …)
  • Povečanje suverenosti, zadovoljstva in učinkovitosti vaših prodajalcev
  • Poenotenje pričakovane prodajne storitve (standard prodajne storitve v fizičnih trgovinah)
  • Boljša časovna učinkovitost prodajalcev
  • Bistveno manj pritožb in reklamacij

Vlaganje vase je najboljša investicija.

Kakšne prodajne izboljšave želite doseči?

In kakšno kavo radi pijete? 🙂 Dobro sodelovanje se prične s temeljitim pogovorom ob dobri kavi, saj vam lahko le tako zagotovim konkretno pomoč in zaupanja vredno medsebojno sodelovanje. Spoznajmo se!

Zakaj sodelovati ravno z mano?

Iz istih razlogov, kot bodo stranke raje kupovale pri vas kot pri konkurenci. Ker mi ni para! 🙂
Ne glede na to, da se malo šalim, to dejansko drži. V Sloveniji ne boste našli izvajalca (vsaj jaz ga ne poznam), ki se bo reševanja vaših izzivov lotil tako celovito, poglobljeno, multidiscplinarno, butično in predvsem – vam zagotovil trajne rezultate! Večina izvajalcev deluje ali kot predavatelj ali kot coach ali kot svetovalec. Sama se vložila ogromno časa in napora, pridobila številna, za doseganje sprememb potrebna znanja, da se vaših izzivov lotim celostno, s 100% odgovornostjo do dejanskih rezultatov! Zakaj vam to garantiram?

100% ODKRITOST

Najprej vas dobro spoznam, da vidim, če in kako vam zares lahko pomagam. Če to lahko storim bolje kot konkurenca, vam to povem. Drugače vas usmerim drugam. Moj cilj je vaše popolno zadovoljstvo.

LASTNE IZKUŠNJE

Programe sem razvila na podlagi lastnih izkušenj, se učila na svojih napakah in ni potrebe, da isto pot uberete tudi sami. Izkoristite moje napake, da preprečite vaše!

PRAKTIČNI PRIMERI

Vse, kar učim, podkrepim s številnimi praktičnimi primeri in poskrbim za to, da prodajalci nove pristope razumejo, sprejmejo in jih navdušim za izboljšave.

Konkretni rezultati + PRESEŽEK

Stranke pri meni najbolj cenijo to, da pridejo do konkretnih rezultatov, da moje obljube niso prazne, zato ostajamo v stikih še dolgo po zaključenem sodelovanju. Vedno upravičim vaše zaupanje in poskrbim, da tisto, kar dobite, preseže vaša pričakovanja.