Sodobne prodajne tehnike 2 nadaljevalna delavnica

Kako delajo nadpovprečni prodajalci

ooo

“99% prodajalcev je sposobnih prodati 1% strank, 1% prodajalcev je sposobnih prodati 99% strankam.”

–  Kljub temu, da vsi prodajalci sledijo prodajnemu procesu, so eni bolj učinkoviti kot drugi. Zakaj? –

– Kaj je tisto, kar loči najboljše od povprečnih? –

Prodaja je odnos in kljub temu, da so osnovne prodajne tehnike univerzalne, jih najboljši učinkovito prilagajajo sebi in stranki. To pomeni, da ne le, da obvladajo proces in vodijo stranko, pač pa obvladajo tudi mehke veščine upravljanja odnosov. 

Ni dovolj vedeti samo KAJ moramo delati, temveč tudi KAKO to delajo tisti, ki so najbolj uspešni. 

Predstavitev delavnice

Ta delavnica je bolj kot učenju podobna treningu. Saj veste, če želimo izoblikovati svoje telo, ni dovolj samo, da vemo, kaj moramo za to narediti, ampak bomo prave rezultate dosegli z resnim treningom. Poleg tega niso vse vaje enako učinkovite in dobro je vedeti, katere nam prinesejo najboljše rezultate. 

Točno to bo vsebina našega prodajnega fitnesa. Naučili se bomo biti kar se da spretni pri izvajanju vseh 8 korakov prodajnega procesa in odpravili bomo vse težave, s katerimi ste se soočili, ko ste v svoj delovni proces uvajali pristope prve delavnice.

Pričakujte veliko vaj, prodajnih iger in konkretnih primerov iz prakse.

Odkrili bomo skrivnosti najboljših in izboljšali svoje veščine pri izvajanju vseh 8 temeljnih korakov prodajnega procesa:

korak
Sprejem stranke
Kaj lahko storimo za to, da bomo že ob prvem vtisu navdušili stranke in izstopili iz povprečja?
1
korak
korak
Začetni pogovor in vzpostavitev zaupanja
Kako voditi začetni pogovor stranki primerno? Kaj storiti s tistimi, ki se nam izogibajo? Je res, da ne potrebujejo naše pomoči, ali pa nam samo ne zaupajo?
2
korak
korak
Odkrivanje strankinih potreb in motivacije za nakup
Ene stranke so zgovorne, iz drugih moramo informacije praktično "vleči". Kako svoja vprašanja prilagajati različnim strankam, da bomo izvedeli dovolj in da bomo časovno učinkoviti?
3
korak
korak
Predstavitev izdelka ali storitve
Ali je moje mnenje o izdelku pomembno in ali ga delim s stranko? Kako izbrati najbolj primerne izdelke ali storitve in kaj storiti, če naš izbor stranki ni všeč? Kaj storimo, če stranka s seboj pripelje prijatelja ali partnerja, ki se ne strinja z našimi predlogi?
4
korak
korak
Prepoznavanje in reševanje ugovorov
Kateri so najpogostejši ugovori vaših strank? Sestavili in vadili bomo najboljše odzive nanje.
5
korak
korak
Dodatna prodaja
Kje vse so vaše priložnosti za dodatno prodajo? Kako razporediti izdelke, da vam bo lažje dodatno prodajati? Kako se znebiti strahu, da bomo vsiljivi?
6
korak
korak
Zaključevanje prodaje
Kako izvajati zaključevanje prodaje pri neodločnih strankah? Kaj narediti, če stranka želi še malo razmisliti?
7
korak
korak
Ohranimo stik
Kako ohranjati stik s stranko tako, da bomo prva misel in izbira, ko bo napočil čas za ponoven nakup? Kako zagotoviti, da nas bodo stranke priporočale drugim?
8
korak

Trajanje V ŽIVO

2 x 8 pedagoških ur

Trajanje ONLINE

4 x 3 polne ure

Kaj boste pridobili?

Delavnica je oblikovana kot nadaljevanje programa Sodobne prodajne tehnike za optimalne rezultate.  Ko enkrat usvojimo prodajni proces, je čas, da izboljšamo še svojo tehniko, se naučimo mehkih veščin vodenja odnosa in odpravimo morebitne težave. 

  • odprava trenutnih težav pri svojem delu
  • izboljšave izvedbe vseh faz prodajnega procesa za lažje vodenje strank
  • lažje vodenje prodaje z več strankami hkrati
  • boljši prodajni rezultati 
  • večja učinkovitost
  • bolj zadovoljne stranke, priporočila

“Lotevati se neke stvari na vedno enak način in obenem pričakovati vsakič drugačne rezultate, je najzanesljivejši znak norosti”, je dejal Einstein. Z veseljem vam pomagam doseči rezultate, ki si jih želite! 

Komu je delavnica namenjena?

Prodajalcem, ki delajo v maloprodaji ali B2C prodaji in že poznajo prodajne tehnike. Tistim, ki niso zadovoljni s trenutnimi rezultati in so pripravljeni svoje prodajne veščine nadgraditi.  

  • BOLJŠI PRODAJNI REZULTATI
    Vse, kar vložite v vaš prodajni razvoj, se vam lahko že jutri bogato obrestuje.
  • PRIPOROČILA KUPCEV
    Samo popolnoma zadovoljni, navdušeni kupci, vas priporočajo naprej. Biti povprečen zato ni dovolj. 
  • ZADOVOLJSTVO IN MOTIVACIJA
    Prodajalci se “hranimo” s prodajnimi uspehi. Recimo, da so znanja tega programa naša “sladica”. 🙂

"Izjemnost je stvar odločitve in vztrajnega prizadevanja, ne talenta."

Bi radi izboljšali vaše prodajne rezultate?

Kliknite na spodnji gumb in si zagotovite vaš termin.

Veselim se vašega klica ali sporočila.
Mojca

Zakaj sodelovati ravno z mano?

Iz istih razlogov, kot bodo stranke raje kupovale pri vas kot pri konkurenci. Ker mi ni para! 🙂
Ne glede na to, da se malo šalim, to dejansko drži. V Sloveniji ne boste našli izvajalca (vsaj jaz ga ne poznam), ki se bo reševanja vaših izzivov lotil tako celovito, poglobljeno, multidiscplinarno, butično in predvsem – vam zagotovil trajne rezultate! Večina izvajalcev deluje ali kot predavatelj ali kot coach ali kot svetovalec. Sama se vložila ogromno časa in napora, pridobila številna, za doseganje sprememb potrebna znanja, da se vaših izzivov lotim celostno, s 100% odgovornostjo do dejanskih rezultatov! Zakaj vam to garantiram?

100% ODKRITOST

Najprej vas dobro spoznam, da vidim, če in kako vam zares lahko pomagam. Če to lahko storim bolje kot konkurenca, vam to povem. Drugače vas usmerim drugam. Moj cilj je vaše popolno zadovoljstvo.

LASTNE IZKUŠNJE

Programe sem razvila na podlagi lastnih izkušenj, se učila na svojih napakah in ni potrebe, da isto pot uberete tudi sami. Izkoristite moje napake, da preprečite vaše!

PRAKTIČNI PRIMERI

Vse, kar učim, podkrepim s številnimi praktičnimi primeri in poskrbim za to, da prodajalci nove pristope razumejo, sprejmejo in jih navdušim za izboljšave.

Konkretni rezultati + PRESEŽEK

Stranke pri meni najbolj cenijo to, da pridejo do konkretnih rezultatov, da moje obljube niso prazne, zato ostajamo v stikih še dolgo po zaključenem sodelovanju. Vedno upravičim vaše zaupanje in poskrbim, da tisto, kar dobite, preseže vaša pričakovanja.

Vlaganje vase je najboljša investicija.

Kaj bi radi izboljšali?

In kakšno kavo radi pijete? 🙂 Dober namen ni dovolj za uspeh. Potrebni so trdna odločitev, jasni cilji in predvsem: akcija.