Tipi strank in prilagojena prodajna komunikacija

Kako lažje in bolj učinkovito komunicirati z različnimi strankami?

ooo

“Če želite uspešno voditi prodajni proces s svojimi strankami, prvič, odkrijte podobnosti, drugič, spoštujte razlike.”

–  Se vam kdaj zgodi, da se stranka na vaše vprašanje odzove popolnoma drugače od tega, kar ste pričakovali? – 

– Vam gredo določene stranke  s svojim vedenjem (priznajmo :)) na živce? –

– Poznate občutek, ko se resnično trudite za stranko, ona pa ostaja hladna in zaprta, pa ne veste, kaj je narobe? – 

Niste edini. Različne stranke potrebujejo različen prodajni pristop. Za graditev dobrega odnosa s stranko zato prodajne tehnike ne ponujajo zadostnih rešitev.  Tehnike so namreč univerzalne, le najboljši prodajalci pa jih znajo uporabiti in prilagoditi različnim strankam primerno.

 Spoznajte svoj osebnostni vzorec in vzorce svojih strank.  S pravim prodajnim pristopom boste znali učinkovito voditi prodajo v skladu z različnimi potrebami strank.

Predstavitev delavnice

Na delavnici se naučimo prepoznati, spoštovati in upoštevati razlike med nami in strankami. Spoznamo svoje in njihove značilne vedenjske lastnosti in odkrijemo, zakaj se z enimi spontano ujamemo, z drugimi pa komunikacija nikakor ne steče tako, kot bi si želeli. Naučimo se zavestno prilagoditi svoj prodajni pristop tako, da ustreza različnim strankam. 

Osebnostne profile bomo spoznali s pomočjo orodja Persolog® DISK  model, ki je eden najbolj točnih in razumljivih modelov na svetu za razlago človekovega vedenjskega odziva ter razumevanje vzorcev osebnosti.

Delavnica je zelo dinamična in tudi zabavna, vključuje veliko konkretnih praktičnih primerov in iger. 

Uspešen prodajalec zna prepoznati in se prilagajati “jeziku” strank. Želite nadgraditi svoje prodajne kompetence in izboljšati svojo prodajno učinkovitost?

korak
Razumevanje vedenja strank, 4 osnovni osebnostni vzorci
Spoznali in razumeli bomo osnovne štiri osnovne osebnostne vzorce, kaj je značilno njihovo vedenje, njihove prednosti in slabosti.
1
korak
korak
Odkrijmo svoj osebnostni vzorec
Spoznali bomo svoj osebnostni vzorec in odkrili, zakaj in kako se ujamemo z drugimi tipi ljudi. Odkrili bomo svoje močne in šibke prodajne lastnosti, spoznali, zakaj nam določene naloge ustrezajo in druge ne.
2
korak
korak
Osnovne značilnosti nakupnega vedenja različnih tipov strank
Za vsak osebnostni tip stranke je značilen določen tip nakupnega vedenja, ki od nas zahteva drugačen prodajni pristop. Naučili se bomo najbolj primernih prodajnih pristopov, da bomo čim lažje vzpostavili zaupanje in dober odnos z vsemi strankami.
3
korak
korak
Podobnosti in razlike med prodajalcem in stranko
Vsak prodajalec bo glede na svoj osebnostni profil spoznal, s katerimi strankami se bo dobro ujel, kje pa bo moral prilagoditi svoje vedenje. Naučil se bo prepoznati in spoštovati razlike med njim in strankami in jih uporabiti v korist svojega prodajnega uspeha.
4
korak
korak
Glavna spoznanja in akcijski načrt
Zabeležili bomo glavna spoznanja, ki nam lahko koristijo pri prodaji in naredili akcijski načrt prilagoditev prodajnega procesa.
5
korak

Trajanje V ŽIVO

  • pred delavnico udeleženci izpolnijo Persolog vprašalnik, ki ga prejmejo po e-pošti (20 min)
  • celodnevna delavnica (8 pedagoških ur)
  • možnost individualnega coachinga s podrobnejšo interpretacijo rezultatov vprašalnika

Trajanje ONLINE

  • pred delavnico udeleženci izpolnijo Persolog vprašalnik, ki ga prejmejo po e-pošti (20 min)
  • izvedba 2 webinarjev po 3 polne ure
  • možnost individualnega coachinga s podrobnejšo interpretacijo rezultatov vprašalnika

Kaj boste pridobili?

Delavnica vam bo pomagala:

  • spoznati in se naučiti prepoznati različne profile strank
  • izboljšati svojo komunikacijo z različnimi strankami
  • ozavestiti lasten osebnostni stil, vaše prodajne prednosti in priložnosti za rast
  • prilagoditi prodajni proces različnim tipom strank
  • odkriti, s katerimi tipi strank se boste spontano dobro ujeli in s katerimi ne
  • učinkovito delati s težavnimi strankami in reševati morebitne konflikte
  • s spoštovanjem in upoštevanjem razlik izboljšati odnose s strankami in sodelavci

Nova spoznanja vam bodo pomagala ne le izboljšati svoje uspešnosti pri prodaji, ampak bodo izboljšala tudi vaše odnose na vseh področjih vašega življenja. Nenadoma boste bolje razumeli sebe in druge, se odzivali bolj strpno in lažje upravljali svoje odnose. 

Komu je delavnica namenjena?

Vsem prodajalcem v maloprodaji ali B2C prodaji, ki se želijo naučiti, kako univerzalen prodajni pristop prilagoditi tako, da bodo uspešno vzpostavili odnos z vsako stranko. 

  • SAMOZAVEDANJE svoje osebnosti in vedenja, prednosti in šibkosti, je temelj razumevanja in uspešnega sodelovanja z drugimi.
  • PREPOZNAVANJE IN RAZUMEVANJE različnih osebnostnih vedenjskih vzorcev drugih nam omogoči bolj učinkovito vodenje in komuniciranje.
  • ZAVESTNO PRILAGAJANJE lastnega vedenja poveča našo osebno moč, izboljša medosebne odnose  in komunikacijo, ter zmanjša stres.

To, »v kakšnem jeziku« boste svoje znanje predstavili stranki, bo odločalo o vašem uspehu in vas izstrelilo v sam vrh najboljših. Skrivnosti uspešne prodaje so namreč očem nevidne!

"Izjemnost je stvar odločitve in vztrajnega prizadevanja, ne talenta."

Bi radi izboljšali vaše prodajne rezultate?

Kliknite na spodnji gumb in si zagotovite vaš termin.

Veselim se vašega klica ali sporočila.
Mojca

Zakaj sodelovati ravno z mano?

Iz istih razlogov, kot bodo stranke raje kupovale pri vas kot pri konkurenci. Ker mi ni para! 🙂
Ne glede na to, da se malo šalim, to dejansko drži. V Sloveniji ne boste našli izvajalca (vsaj jaz ga ne poznam), ki se bo reševanja vaših izzivov lotil tako celovito, poglobljeno, multidiscplinarno, butično in predvsem – vam zagotovil trajne rezultate! Večina izvajalcev deluje ali kot predavatelj ali kot coach ali kot svetovalec. Sama se vložila ogromno časa in napora, pridobila številna, za doseganje sprememb potrebna znanja, da se vaših izzivov lotim celostno, s 100% odgovornostjo do dejanskih rezultatov! Zakaj vam to garantiram?

100% ODKRITOST

Najprej vas dobro spoznam, da vidim, če in kako vam zares lahko pomagam. Če to lahko storim bolje kot konkurenca, vam to povem. Drugače vas usmerim drugam. Moj cilj je vaše popolno zadovoljstvo.

LASTNE IZKUŠNJE

Programe sem razvila na podlagi lastnih izkušenj, se učila na svojih napakah in ni potrebe, da isto pot uberete tudi sami. Izkoristite moje napake, da preprečite vaše!

PRAKTIČNI PRIMERI

Vse, kar učim, podkrepim s številnimi praktičnimi primeri in poskrbim za to, da prodajalci nove pristope razumejo, sprejmejo in jih navdušim za izboljšave.

Konkretni rezultati + PRESEŽEK

Stranke pri meni najbolj cenijo to, da pridejo do konkretnih rezultatov, da moje obljube niso prazne, zato ostajamo v stikih še dolgo po zaključenem sodelovanju. Vedno upravičim vaše zaupanje in poskrbim, da tisto, kar dobite, preseže vaša pričakovanja.

Vlaganje vase je najboljša investicija.

Kaj bi radi izboljšali?

In kakšno kavo radi pijete? 🙂 Dober namen ni dovolj za uspeh. Potrebni so trdna odločitev, jasni cilji in predvsem: akcija.