Kako postati najbolj priljubljen šef/šefica

12 kompetenc čustvene in socialne inteligence, ki ločijo izjemne vodje od povprečnih

ooo

Predstavljajte si, da v vašem oddelku vladata navdušenje in zaupanje. Zaposleni skupinsko določajo cilje in pomagajo drug drugemu, da jih dosežejo. Z zavzetostjo sledijo vaši viziji, so motivirani in kreativni.

Dobrodošli na poti razvoja mehkih vodstvenih veščin, ki jih poslovne šole ne nudijo!

Si želite biti karizmatičen voditelj, ki mu bodo ljudje z veseljem in zavzetostjo sledili?

Želite biti bolj priljubljeni, vplivni, odločni, spoštovani in upoštevani?

Katere veščine so tiste, ki jih morate obvladati, da vam bo to uspelo?

Kaj boste spoznali na webinarju in kako vam to lahko pomaga povečati vašo priljubljenost?

Korak za korakom boste spoznali, kaj je čustvena inteligenca, razumeli dejavnike, ki vplivajo na rezultat vašega vodenja in odkrili, kako vaše vodenje izboljšati.

korak
Kaj je čustvena inteligenca?
Spoznali boste, kaj je čustvena inteligenca in kako vam lahko pomaga doseči odličnost vodenja.
1
korak
korak
Zakaj so uspešni odnosi rezultat vašega vodenja?
Razumeli boste, zakaj uspešni odnosi z in med vašimi zaposlenimi niso stvar naključja, ampak rezultat vašega vodenja.
2
korak
korak
Katere kompetence odlikujejo najbolj vplivne in priljubljene vodje?
Odkrili boste, katere so tiste kompetence (in kako jih izboljšati), ki odločajo o vašem uspehu pri delu z ljudmi.
3
korak
korak
Čas je za akcijo
Spoznali boste, kako lahko izmerite vaše trenutne kompetence in odkrili, kako lahko izboljšate tisto, kar vam še manjka, na poti do najbolj priljubljenega šefa oz. šefice.
4
korak

Izvedba online

četrtek, 13. januar, 10.00 – 11:30

Trajanje webinarja

1,5 ure

Webinar bo potekal preko aplikacije Zoom.  Dan pred webinarjem boste na vaš elektronski naslov prejeli link, s klikom na katerega boste vstopili v spletno predavalnico. 

Če se prijavljate skupinsko iz istega podjetja, vseeno prijavite vsakega udeleženca posebej. Na koncu webinarja bom ponudila ugodnosti, ki se bodo navezovale na ime udeleženca.  

Prijavite se na brezplačni webinar

Podatki se zbirajo samo za namene izvedbe dogodka.

    Za dodatne informacije in vprašanja me pokličite na +386 41 596 955, ali mi pišite na mojca@mojcabalanc.si.

    "Kriteriji uspešnega vodenja se spreminjajo. Ocenjujejo nas po novih merilih: ne le po tem, kako pametni smo, ampak po tem, kako ravnamo s seboj in drug z drugim." Daniel Goleman

    Zakaj sodelovati ravno z mano?

    Ker verjamem, da za izboljšave ni nikoli prepozno. In ker na podlagi 20-letnih izkušenj zelo dobro razumem vaše izzive, s katerimi se soočate pri vodenju ljudi. Tudi sama bi danes, z današnjim znanjem in izkušnjami, marsikaj naredila drugače. Težko mi je bilo, ko sem se učila na svojih napakah in se pri vodenju posameznikov zanašala na svoj občutek. Saj ni bil slab, v bistvu mi je šlo kar dobro, ampak zdaj poznam skrivne veščine uspešnih vodij in jih z veseljem delim z vami! Ker so to tako pomembne stvari, da jih nikakor ne gre prepuščati samo občutkom, če želite izstopiti iz povprečja in postati izjemen vodja! Tisti, ki mu ljudje sledijo zato, ker to želijo in ne zato, ker morajo.

    100% ODKRITOST

    Najprej vas dobro spoznam, da vidim, če in kako vam zares lahko pomagam. Če to lahko storim bolje kot konkurenca, vam to povem. Drugače vas usmerim drugam. Moj cilj je vaše popolno zadovoljstvo.

    LASTNE IZKUŠNJE

    Programe sem razvila na podlagi lastnih izkušenj, se učila na svojih napakah in ni potrebe, da isto pot uberete tudi sami. Izkoristite moje napake, da preprečite vaše!

    PRAKTIČNI PRIMERI

    Vse, kar učim, podkrepim s številnimi praktičnimi primeri in poskrbim za to, da udeleženci nove pristope razumejo, sprejmejo in jih navdušim za izboljšave.

    Konkretni rezultati + PRESEŽEK

    Stranke pri meni najbolj cenijo to, da pridejo do konkretnih rezultatov, da moje obljube niso prazne, zato ostajamo v stikih še dolgo po zaključenem sodelovanju. Vedno upravičim vaše zaupanje in poskrbim, da tisto, kar dobite, preseže vaša pričakovanja.

    Vlaganje vase je najboljša investicija.

    Kdaj ste nazadnje naredili nekaj res dobrega za vas in vaše vodenje?

    In kakšno kavo radi pijete? 🙂 Vabim vas na prijetno, predvsem pa zelo koristno druženje v dobri družbi ob dobri kavi! Dober namen ni dovolj za uspeh. Gremo v akcijo!