(Čustveno) inteligentna komunikacija

Gradimo mostove, ne zidov.

»Besede so le skupek črk, a hkrati tako močno orodje, da z njim zgradimo trdne mostove in žal, pogosto, tudi zidove.«

ooo

Zmožnost uspešnega in učinkovitega komuniciranja je ena najbolj zaželenih kompetenc v poslovnem svetu, hkrati pa vam odpira vsa vrata tudi v osebnem življenju.

Način komuniciranja je naša osebna vizitka. S svojim sporočilom in načinom podajanja povemo o sebi bistveno več, kot se zavedamo. Nezavedno preko komunikacije razkrivamo naš vrednostni sistem, čustva, misli in potrebe, ki se jih pogosto niti ne zavedamo.

Le 7% komunikacije predstavlja vsebina, 38% predstavlja način, kako predamo vsebino, 55% pa naša neverbalna govorica.

Povečajte uspeh in lažje dosezite cilje s sodelovanjem z drugimi.

Vodite mirno in spoštljivo komunikacijo ne glede na težavnost situacije.

Učinkovito komunicirajte s komerkoli, kjerkoli in kadarkoli.

Postanite bolj dostopni in spodbujajte povratno informacijo sogovornikov.

Ta program je za vas, če želite:

UČINKOVITOST
Jasno izražati svoja stališča in poiskati skupna izhodišča s komerkoli in kjerkoli.
1
UČINKOVITOST
ASERTIVNOST
Samozavestno izražati svoja mnenja tako, da ste slišani in upoštevani.
2
ASERTIVNOST
EMPATIJA
Izkazovati visoko stopnje empatije in tankočutnosti do sogovornikov.
3
EMPATIJA
PREPREČEVANJE KONFLIKTOV
Reševati neskladja na miren, konstruktiven način.
4
PREPREČEVANJE KONFLIKTOV
TEŽAVNE SITUACIJE
Težavne vsebine in kritiko podajati in sprejemati na konstruktiven način.
4
TEŽAVNE SITUACIJE
KAKOVOSTNI ODNOSI
Postati zaželen in cenjen sogovornik, ob katerem se drugi počutijo slišane, cenjene in spoštovane.
4
KAKOVOSTNI ODNOSI

Izvedba programa: ​

  • Obseg in trajanje programa v dogovoru z naročnikom.
  • Omejeno število udeležencev do max 15 oseb.
  • Možnost analize osebnega profila in stila komuniciranja ter čustvene inteligence udeležencev.

Na kratko iz ozadja programa

Vsebina delavnice je zastavljena multidisciplinarno z namenom, da pokrijemo vsa ključna področja uspešne komunikacije: čustvena in socialna inteligenca, osebnostno-vedenjski stili ljudi in tehnike nenasilne komunikacije.

Naučimo se upravljati notranje čustveno doživljanje ter učinkovito voditi notranji konstruktivni dialog, nato pa jasno in učinkovito podajati stališča, mnenja, ideje in tudi občutke na način, da bomo slišani in upoštevani.

Komunikacija je dvosmeren proces, zato se naučimo tudi aktivnega poslušanja brez filtrov, krepimo empatijo in razvijamo toleranco do različnih sogovornikov in drugačnih pogledov.

Razvijemo sposobnost spodbujanja povratne informacije in konstruktivno sprejemamo tudi neprijetna sporočila.

»Najpomembnejši del komunikacije je slišati in razumeti tisto, kar ni povedano.«

Želite izboljšati svoje komunikacijske veščine?

Kliknite spodnji gumb in pošljite povpraševanje.

Veselim se vašega klica ali sporočila.

Mojca Balanč ročni podpis

Zakaj sodelovati ravno z mano?

100% ODKRITOST

Najprej vas dobro spoznam, da vidim, če in kako vam zares lahko pomagam. Če to lahko storim bolje kot konkurenca, vam to povem. Drugače vas usmerim drugam. Moj cilj je vaše popolno zadovoljstvo.

LASTNE IZKUŠNJE

Programe sem razvila na podlagi veliko teoretičnega znanja in neprecenljivih lastnih izkušenj. Učila sem se na svojih napakah in ni potrebe, da isto pot uberete tudi sami. Izkoristite moje znanje in moje napake, da preprečite vaše!

PRAKTIČNI PRIMERI

Vse, kar učim, podkrepim s številnimi praktičnimi primeri in poskrbim za to, da udeleženci nove pristope razumejo, sprejmejo in jih navdušim za izboljšave.

Konkretni rezultati + PRESEŽEK

Stranke pri meni najbolj cenijo to, da pridejo do konkretnih rezultatov, da moje obljube niso prazne, zato ostajamo v stikih še dolgo po zaključenem sodelovanju. Vedno upravičim vaše zaupanje in poskrbim, da tisto, kar dobite, preseže vaša pričakovanja.