Pomislite... je med vašimi vodji kdo, ki:
- Ne uspe obdržati mirne krvi in trezne glave v zahtevnih, stresnih okoliščinah?
- Bi lahko bil bolj samomotiviran in bi si sam postavljal visoke standarde odličnosti?
- Zna uspešno voditi samega sebe, ko pa pride do vodenja ljudi, ni najbolj spreten v komunikaciji in motiviranju?
- Ima odpor do sprememb in trmasto vztraja pri ustaljenih metodah dela ter stari praksi?
To je le nekaj izzivov, ki jih uspešno rešuje visoka čustvena inteligenca!
Želite vpogled v čustvene in socialne kompetence vaših vodij?
ESCI Assessment– Inventar 12 čustvenih in socialnih kompetenc je 360-stopinjska raziskava, namenjena oceni in razvoju kompetenc, ki razlikujejo izjemne vodje od povprečnih (Boyatzis, Goleman & Korn Ferry).
Vašim vodjem omogoči vpogled v njihova močna področja in odkrije priložnosti za izboljšave:
Samozavedanje:
- Čustveno samozavedanje: sposobnost razumevanja lastnih čustev in njihovih učinkov na naš nastop.
Samokontrola:
- Čustvena samokontrola: sposobnost obvladovanja motečih čustev in impulzov; ohranjanje učinkovitosti v stresnih ali sovražnih razmerah.
- Usmerjenost k dosežkom: prizadevanje za doseganje ali preseganje standarda odličnosti; iskanje načinov, kako stvari narediti bolje, postaviti zahtevne cilje in prevzeti preračunana tveganja.
- Pozitiven pogled: sposobnost videti pozitivno v ljudeh, situacijah in dogodkih ter vztrajnost pri zasledovanju ciljev, kljub oviram in padcem.
- Prilagodljivost: prilagodljivost pri obvladovanju sprememb, spretno upravljanje z različnimi zahtevami in prilagajanje idej ali pristopov.
Družbeno zavedanje:
- Empatija: sposobnost zaznavanja čustev in perspektiv drugih, aktivno zanimanje in razumevanje njihovih skrbi.
- Organizacijska zavest: sposobnost branja čustvenih tokov in moči skupinskih odnosov, prepoznavanje (neformalnih) vplivnežev, omrežij in dinamike.
Upravljanje odnosov:
- Vpliv: sposobnost pozitivnega vpliva na druge, prepričevanja drugih, da bi pridobili njihovo podporo.
- Trenerstvo in mentorstvo: sposobnost spodbujanja dolgoročnega učenja ali razvoja drugih s povratnimi informacijami in podporo.
- Obvladovanje konfliktov: sposobnost pomagati drugim v čustvenih ali napetih situacijah, taktično razkrivanje nesoglasij in iskanje rešitev, ki jih lahko vsi podprejo.
- Navdihujoče vodenje: sposobnost navdihovanja in usmerjanja posameznikov in skupin, da uspešno opravijo svoje delo in da iz njih izvabi najboljše.
- Timsko delo: sposobnost sodelovanja z drugimi za dosego skupnega cilja; zagotoviti aktivno sodelovanje, deliti odgovornost in nagrade ter prispevati k sposobnostim ekipe.
Si želite v vaši organizaciji imeti karizmatične voditelje, ki jim bodo ljudje z veseljem in zavzetostjo sledili? Si želite, da bi bili priljubljeni, vplivni, odločni, spoštovani in upoštevani?
Z mojimi programi razvijejo prave veščine, da jim bo to uspelo!
Dobrodošli na poti razvoja mehkih vodstvenih veščin, ki jih poslovne šole ne nudijo! Ko gre za vodenje, gre namreč za ljudi in za vaše odnose z njimi. Bolj uspešno znamo upravljati te odnose, večji bo naš uspeh!